19 September 2012

Cita-Cita vs Angan-Angan

Termenung seketika....
Banyak perkara yang boleh saya capai untuk berjaya
Rasanya saya dah banyak 'tertinggal' berbanding kawan-kawan seangkatan dahulu
Ermmm....kelemahan saya ialah...mudah down dan hilang fokus
Bagaimana cara untuk mendidik hati ini ye...kadang-kadang saya akan jadi serabut tak tentu hala, kadang-kadang terlalu banyak benda difikirkan yang mana saya sendiri jadi LESU
At last.....TIDUR..
Cita-cita tu memang banyak tapi kadang-kadang takut nak bermimpi
Takut mimpi tu tak jadi nyata
Tapi semua orang bermula dengan MIMPI
Kalau tak bermimpi masakan ia akan jadi kenyataan
Huh....lesu memikirkannya

Cita-cita saya...
* mahu berjaya di dalam biz online
* mahu menjana pendapatan 5K
* mahu mengambil cuti tanpa gaji
* mahu kaya

Hilang fokus dan mudah down itu buatkan saya takut
Entahlah..bagaimana nak atasi kelemahan-kelemahan itu
Semuga Allah permudahkan perjalanan saya
Ameennn.....


Salam Sayang,


Mama Anis & Aisyah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan