22 Ogos 2013

Pengedar Qaseh Gold

 Stock masa memula join Ana Edar

Model Junior tidak rasmi
 
 
Assalammualaikum semua
 
Secara rasminya saya adalah pengedar Ana Edar yang mana ia menjual produk-produk yang mengandungi pemakanan sunnah yang diadunkan di dalam satu bahan iaitu Qaseh Gold. Ramai yang kurang jelas apa itu Qaseh Gold. Antara kandungan yang terdapat di dalam Qaseh Gold ialah ;
 
 
Dalam Qaseh Gold kita ada 3 jenis jus minuman mengikut gender dan umur. Adinda untuk kaum Hawa, Kekanda untuk kaum Adam dan Junior untuk kanak-kanak dari 1 -12 tahun. Cara pemakanannya sangat mudah dan ada tertera di tulis di botol dan di kotak. Harganya pula sangat berpatutanlah, bagi saya. Setakat ini kami seisi keluarga memang suka makan sampai berbotol-botollah so baik saya terus jadi pengedar kan? Walaupun saya amalkan Qaseh tetapi saya tak lupa mengamalkan pemakanan sunnah yang asli dan tulin juga MENGIKUT KEMAMPUAN. Ada setengah orang mempunyai kekangan kewangan untuk adakan semua satu-satu jadi alternatifnya kita boleh ambil Qaseh Gold di mana ia ada semua apa kita perlukan, Inshaa Allah. Nak tengok berapa bonus saya untuk kali pertama join? Meh tengok bawah hehehe....
 
 
Alhamdulillah...saya buat masa saya cuti bersalin tau. Saya memang angkut cik Auni yang manja tu sana sini dengan GIGIH dan JAYANYA!!. Bagi saya untuk berjaya kita perlu positif, bermotivasi dan jadikan halangan itu sebagai penyebab untuk KAYA dan BERJAYA. Auni ada sawan tangis so bayangkan macamana saya nak handle peel dia yang kadang-kala mencabar kesabaran dan kevougeaan saya itu kan. Apa pun setiap benda berlaku ada hikmahnya. Auni adalah penguat semangat untuk saya terus gigih menjadi kaya!! So jika anda ingin join ANA EDAR dan menjadi RANIA saya, boleh terus inbox saya ye!!
 


1 ulasan: