15 Ogos 2013

Auni Saya

Now Auni Maisarah dah nak masuk 5 bulan this 21 of August. Still breastfeed her dan berharap sampailah 2 tahun Inshaa Allah. So far saya masih 50-50 dalam isu memvaksinkan Auni. Saya masih mencari sesuatu untuk mengukukuhkan pendirian saya MENGAPA SAYA TAK NAK AUNI DICUCUK. Selepas menjalani pembedahan hernia, Alhamdulillah Auni semakin jadi baby  yang comel dan baik hehe. Perangai meragam tetap ada almaklumlah anak bongsu dan manja (BONGSUKAH?). Setakat ini masih memikirkan Auni adalah yang bongsu ekekekek. 3 perempuan sudah cukup memeningkan rumah ku huhu. Setiap hari consume 4oz tau tapi badan tetap maintain cute mute cam Mama dia yang semakin membesar badak kekekeke. Tak kisahlah kan Dik...asal sehat. Dari dulu sampai sekarang tak pernah lagi demam....Alhamdulillah. Dengan Auni saya banyak mengamalkan sunnah food dan terima kasih kerana menemukan Mama dengan semua ini ye Auni.

Apa pun Auni, Mama sayang bangat dengan Auni walaupun kadang-kala peel mu buatkan Mama hilang sabar. Love Auni ketat-ketat-ketat. Muahsssssssssssssssssssss!!!




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan