30 Disember 2012

Penyusuan Susu Ibu di Karnival BR1M

Sharing Oh Sharing!!!

Saya semasa 24 minggu
Mama Love @ Sha yang menjemput saya

Bersama-sama saya ialah team dari Hospital Seremban yang support penyusuan susu ibu


Jangan tak tahu...ada ibu yang jahil panggil manual bpump Medela tu trompet....*sabarlah aku*


Shaklee for boost susu + jadual pumping 

Karnival yang saya pergi ni bukanlah karnival penyusuan tapi saya dijemput untuk memeriahkan suasana di karnival BR1M ni pada 23 November 2012 lepas di Ampangan, Seremban. Respons? Tak berapa nak respons almaklumlah yang datang pun kebanyakannya dah veteran tapi tak mengapalah as long saya dah berusaha untuk menyebarkan ilmu yang ada dengan rasa tanggungjawab. Bukan mudah nak educate orang especially Malaysia menggalakkan penjualan susu formula secara terbuka. Yang kelakar...ada ibu panggil breastpump manual Medela tu trompet...alahai!! Bagi saya ia bukan halangan pun...lagipun saya bukannya sehari dua duduk di dalam dunia penyusuan dan pelbagai ragam manusia saya dah jumpa semasa buka booth untuk amal mahupun menjual.

Jika ada antara anda yang ingin mengajak saya join booth penyusuan atau memanggil saya untuk buka jualan Shaklee, saya amatlah berbesar hati untuk membantu dan menyokong.



Salam Sayang,

Mama Anis & Aisyah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan